Допълнително заплащане по време на празници при ненормирано

Здравейте!
Предварително се извинявам за некомпетентността в тази област на правото! Ако греша в нещо, моля поправете ме.
Молбата ми е за съдействие от някой компетентен по въпроса със заплащането по време на празници при предварително определено работно време през празници (Коледа, Нова Година, Великден и др. Национални празници). Услугата, която предлага фирмата е 24 часа, 365 дни в годината, представлява нещо като call centre и сме на предварително определен график. Това, което твърди отдела HR и ръководителите е, че не ни се полага допълнително заплащане (освен обичайното) по време на такива празници като горепосочените, понеже това са стандартни смени, които са по график.
Това наистина ли е така, и ако не, къде можем да подадем сигнал и как да се възползваме от правата си?
Благодаря предварително!
Предварително се извинявам за некомпетентността в тази област на правото! Ако греша в нещо, моля поправете ме.
Молбата ми е за съдействие от някой компетентен по въпроса със заплащането по време на празници при предварително определено работно време през празници (Коледа, Нова Година, Великден и др. Национални празници). Услугата, която предлага фирмата е 24 часа, 365 дни в годината, представлява нещо като call centre и сме на предварително определен график. Това, което твърди отдела HR и ръководителите е, че не ни се полага допълнително заплащане (освен обичайното) по време на такива празници като горепосочените, понеже това са стандартни смени, които са по график.
Това наистина ли е така, и ако не, къде можем да подадем сигнал и как да се възползваме от правата си?
Благодаря предварително!