За шега, ще ви запозная с два документа, които моля да приемете като съществуваща пародия в България.
Документите са резултат от контакта ми с двама симпатични и приятни полицаи от Шумен, които по указание на ръководство си, ме задържаха културно, съставиха ми нищожен АУАНН и културно ме освободиха.
Нямам претенция към тях и полицията.
Моите уважения към редовите полицаи от цялата страна!
"Документите" и тяхното публикуване тук имат за цел, да провокират размисъл за "правата" на Общинските съвети, в това число и на "СОС".
Тези документи потеглиха официално към РПУ ШУМЕН,към Прокуратурата в Шумен, а утре ще се обърна и към Централното управление на МВР.
Не е редно и законно, безправни общински чиновници, от изпълнителната власт, да управляват Полицията, да рекетират гражданите си с нищожни наредби, превръщайки полицията в параван и съучастник в нарушаването на ЗАНН:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ДО РПУ на МВР –ШУМЕН
ВЪЗРАЖЕНИЕ
От инж. Любомир Димитров Мулетаров
живущ София Зона Б-18 бл.1, партер, телефон 0888710202
Срещу: АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържането ми в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
Уважаеми Господа Актосъставители от РПУ Шумен,
Прилагам своя жалба от 27.05.2013 година, срещу лоша и порочна практика, за съставяне на неистински и нищожни АУАНН, в нарушение на Конституцията и ЗАНН. Приятно съм изненадан от безконфликтния начин по който бях задържан и пуснат от РПУ Шумен, за което благодаря. Надявам се да бъда разбран и да не приемете написаното и възраженията лично или като неуважение към органите на МВР.
Възразявам МВР да съучаствува като параван и слуга, в организирания рекет от Общинския съвет Шумен, върху граждани, нямащи финансова, правна и юридическа възможност да се защитят този рекет. Чиновниците и служителите на община Шумен нямат правото по закон, да управляват полицията, вън от ЗМВР и Наредбите по които работи МВР, какъвто е случая с „Наредба №1” /издадена от Общински съвет Шумен/. Чиновниците не са посочили правното основание и дискреция за приемането на тази Наредба и административен рекет, защото нямат такова основание в ЗМВР, ЗУТ и ЗМСМА. Тези служители и чиновници, даже не са държавни служители, а са общински такива.
Ако МВР-Шумен е гарант за спазването на Законите и Конституцията, следва да бъдат поискани писменни обяснения от този Общински съвет /чиновници бабаити/, за законовото основание за приемане на подобни административно наказателни измишльотини / Наредба№1/ и да им бъде образувано дознание за превишаване на правомощията и властта им/каквато власт общинските служители, въобще нямат/.
Извинявам се на момчетата полицаи- Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов за жалбата си срещу тях.Всъщност те са превърнати в слуги на общински чиновници и въпросът принципен.
Чиновникът е глупаво същество , затова е общински чиновник. Като такъв, общинския чиновник няма правата да твори закони, а само да спазва приетите закони, да ги разбира /ако може/.
Цитирам Конституцията, чл.145:
„Чл. 145.
Общинските съвети могат да оспорват пред съда актовете и действията, с които се нарушават техни права.”
Не е вярно, с какви „огромни права по конституция” се ползуват правно неграмотните Общинските съвети и общински чиновници, „управляващи” МВР Шумен!
Направо обидно е!
Надявам се възражението ми да бъде прието и нищожния АУАНН отменен, да не стигаме до съд, за да излагаме органите на МВР.
Приложение: Жалба от 27.05.2013 до Окръжна прокуратура Шумен.
С Уважение:
Л. Мулетаров
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
До Окръжна Прокуратура Гр. Шумен
ЖАЛБА
От Любомир Димитров Мулетаров
живущ София Зона Б-18 бл.1, партер, телефон 0888710202
Срещу: Неистински и нищожен АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържане в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
Уважаеми Г-н Прокурор,
На 26.06.2013 година, бях задържан от цитираните полицаи, заедно със съпругата си докато пиех кафе в кемпера си /без да нарушавам закон/. Това стана пред Кауфланд Шумен, където не съм извършвал „деяние”, забранено от законите на Р.България. Полицаите не са присътвували на „деянието” описано в съставения АУАНН. Ескортиран бях заедно със съпругата и кемпера ми, в РУ на МВР Шумен. Там ми беше съставен АУАНН № 251336- официален документ с нищожно и неистинско законово основание - „Наредба №1” . Полицаите не знаят разликата между Наредба и Закон. „Наредба №1” не съдържа дискреция от ЗМВР или някъкъв друг закон. Липсата на законова дискреция превръща тази „наредба”, в нарушение на чл.2 от ЗАНН и Конституцията на РБ. Целта на сътавянето на АУАНН е да бъда санкциониран без нарушение . Служители на МВР, вместо да изпълняват ЗАНН , пародийно съставиха АУАНН в нарушение на чл. 2 от същия този закон:
„Чл. 2. (1) Деянията, които съставляват административни нарушения, и съответните за тях наказания, се определят със закон или указ.”
Без да съм полицай, цитирах горния текст и питах кой закон наруших? Въпросът не срещнаха разбиране от страна на служителите на МВР. Бях набеден в извършването на наказуемо деяние, което е лъжа, документирана официално в съставения официален документ. В АУАНН е записано, че съм „санкциониран” за надпис, върху оградата на магазин „Технополис”, който не е общински , а частен магазин и ограда. Спорове /ако има такива/ следва да бъдат решавани по съдебно правен път, а не от Полицията. Опасното непознаване на ЗАНН, доведе полицаите и общинските служители до деяния, криминирани в Н.К.
Освен ЗАНН , полицаите не познават и конституцията чл. 4 от която гласи, че Република България се управлява от Закони, а не от нищожни по смисъла на закона, наредби. Конституцията не се знае от „компентните автори” на Наредба №1, които „автори” имат следните „права”, съгласно чл.145 от Конституцията:
„Чл. 145.
Общинските съвети могат да оспорват пред съда актовете и действията, с които се нарушават техни права.”
Господин Прокурор,
Страдам ,в основателен стрес и страх съм, от „компетентността” на полицаите Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов от РПУ Шумен и Общинските служители, „автори” на „административното творение Наредба №1” нарушаваща Конституцията. Как правно неграмотни полицаи и служители на общината, могат да спазват Конситуцията и Законите на страната, когато не ги знаят?
Оспорвам законноста на задържането ми на 26.05.2013 година и съставения ми АУАНН. Твърдя че съм жертва на престъпление, с известни извършители, както и потърпевш от наказуемо деяние.
Моля за Вашата защита от опасната неграмотност от страна на полиция и община Шумен.
Приложение: Копие АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен
С уважение:
Любомир Мулетаров
27.05.2013 София
- Дата и час: 30 Ное 2024, 13:47 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Общински чиновници, законотворчеството и "правосъдието"
|
|
5 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Общински чиновници, законотворчеството и "правосъдието"
Когато пожарът на Слънцето лумне,изсипе се върху хората, те се раздвижват и ръгват да търсят сянката на спокойствието си,хлад или просто заспиват унесени на бюрото си, в очакване на поредната доза наркотик, наречен "заплата".
Досега, вече хиляди години,не се е случвало,някой да избяга от потоците лава изливащи се от Слънцето, и затова хората изперкват, изкукват и се повреждат.
Големи стада от хора,изкукали кукундрели и кукумицини, препускат по цял ден насам-натам, наричайки това "работа", обърквайки представите на всеки нормален, който си въобразява ,че това е нормално.
В този побъркан свят /като лепенка,залепила и заслепила сетивата ни/ уж грамотните и образовани хора, не се замислят как и защо е жертва на чиновници- тарикати, които никога не са били облечени с "властта". Тези тарикати са намерили хладното спокойствие на бюрата си, само защото никой юрист, съдия, прокурор или адвокат,не се е замислял върху липсващи им права, както ще прочетете по долу!
Трудно е да мислиш за нещо, което всъщност липсва и за липсата на което не знаеш и не подозираш.
Липсват парите за заплатата /доза наркотик, даващ облекчение, отпускане, вяра и надежда на вярващите и невярващите в Бог, но заедно, всички вярващи в парите/.
Показвам хора,живеещи между нас, които изкарват парички не само за себе си, но и за много други, с помощта и съдействието на Полицията в Шумен, без да са произвели нищо през живота си.
Надявам се ще ви бъде интересно да прочетете следния "сериозен документ" и да размисляте върху него винаги, когато минавате покрай Община Шумен-, където сянката на спокойствието и хлада са унесли в сянката на бюрата , чиновниците тарикати.
И те тихичко прихъркват, в очакване на поредната доза наркотик, наречен месечна "заплата".
Защо ли минах през Шумен?
Явно минах през Шумен, да хвърля и този документ в блатото, наречено общинска администрация, нарушавайки доходния рекет, наречен "административно наказателна дейност". От този доходен рекет , са пострадали много , много, много хора и то със съдействието и съучастието на Полицията в Шумен.
Приятно четене и размисли върху документа, който днес ще поеме своя път към Административния съд- Шумен:
ДО
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ШУМЕН
Ж А Л Б А
От Любомир Димитров Мулетаров
София ЗОНА Б18, блок1, партер, моб. 0888710202
СРЕЩУ: актовете, решенията, с които е приета НАРЕДБА №1 ЗА ПОДДЪРЖАНЕ И ОПАЗВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД В ОБЩИНА ШУМЕН - Реш. № 27 от 29.02.96 г., изм.и доп.Реш. № 367 от 29.04.98 г., изм. и доп. Реш. № 387 т 15.06.98 г., изм.и доп.Реш. № 475 от 20.10.98 г., изм.и доп.Реш. № 253 от 24.11.00 г. отм. Раздел ІІ Реш. № 260 от 21.12.00 г., изм.и доп.Реш. № 409 от 17.07.01 г., изм.и доп. Реш. № 463 от 30.10.2002 г., изм.и доп. Реш. № 694 от 19.12.2002 г., изм.и доп. Реш № 518 от 12.10.2005 г., доп. Реш. № 629 от 26.01.2006 г., изм. и доп. Реш. № 738 от 29.06.2006 г., изм. и доп. Реш № 868 от 21.12.2006 г., изм. с Реш. № 404 от 30.07.2009 г., отм. от 17.04.2010 г., съгласно Реш. № 578 от 11.03.2010 г. на Общински съвет Шумен.
ОСНОВАНИЕ: Нарушение чл.4 и чл.5 от Конституцията и ЗАНН чл.2 ал.1
Уважаеми Дами и Господа Административни съдии,
Оспорвам Наредба №1 (наричана по-нататък Наредбата), като опасна, нищожна и нарушаваща обществения ред, установен с Конституцията чл.4 и ЗАНН.
България е правова държава и се управлява от Конституцията и Законите, а не от подзаконови нормативни актове, каквато е упоменатата Наредба. Видно от изброените решения с които е приета, същата няма законова дискреция с по висш нормативен акт.
Решенията за приемане на наредбата не са обнародвани в Държавен Вестник, задължително изискуемо /след всяко решение и изменение/.
Наредба №1 е приета без правно основание и от орган, нямащ компетеността да приема под нормативни актове, нарушаващи и отнемащи права, дадени по Конституцията и регламентирани в ЗАНН.
С административен акт, не може да се създават права и въвеждат ограничения и забрани на правата , каквито не са въведени от Законите. В ЗМСМА и ЗУТ няма текстове, даващи парво на изпълнителната власт и общинските служители, да формулират и създават администраивно наказателни текстове, да събират глоби по ред, различен от този, регламентиран от ЗАНН.
Терминът „Забранява се”, въведен в целия „РАЗДЕЛ І - ОСИГУРЯВАНЕ НА УСЛОВИЕ ЗА СПОКОЙНО ОБИТАВАНЕ, ТРУД И ОТДИХ НА ГРАЖДАНИТЕ” ,няма законовото основание. Забранителния режим касае гражданите на общината, гражданите които не са от общината /но имат бизнес в нея/, преминаващите през общината, както е в конкретния мой случай. /видно от възраженията по приложения АУАНН/.
В същото това време, правата на Общинските съвети по Констуция са изключително „важни и отговорни” изброени само в чл.145 от Констиуцията:
Чл.145. Общинските съвети могат да оспорват пред съда актовете и действията, с които се нарушават техни права.
Видно от цитирания член, Общинския съвет Шумен е „прекалил” с присвояването на административно наказатебни права, каквито права няма. Това е видно от „РАЗДЕЛ VІІ КОНТРОЛ И САНКЦИИ”. Кмета и Общинския съвет нямат права, да глобяват без наличието на Закон, видно от чл.2 от ЗАНН.
Липсва дискреция от ЗМВР, която да дава права на общинските съвети, да регламентират задължения на Полицията, които не са предвидени и уточнени преди това в този или други закони. По силата на чл. 44 от ЗМСМ, кмета/ не Общинския Съвет/ има ясни права, без да има право да налага глоби /извън случаите, упоменато от Заякон или Указ/. Полицията е длъжна да изпълнява изричните заповеди на кмета дадени писмено и конкретно, а не „административно наказателни наредби” на Общинския съвет. Цитирам члена от ЗМСМ, регламентиращ правата на кмета,каквито права Общинския съвет няма:
„4. Отговаря за опазването на обществения ред, като за осигуряването му издава писмени заповеди, задължителни за началниците на съответните полицейски служби.”
Наредбата като цялост е пародия на поднормативен административен акт, съставен от изпълнителната власт на Шумен. Тази наредба е в нарушение ЗАНН, опасна е, пострадал съм от прилагането и / в качеството на преминаващ през територията на Община Шумен/
Обществените отношения са уредени със съществуващата нормативна база от по-висок порядък: Конституция и закони, които не подлежат на корекция от Общинския съвет на Шумен, от поднормативни административни общински актове. Общинския Съвет се състои от общински служители и чиновници, които не са облечени във власт регламентирана с Конституцията и законите.
Моля Уважаемия Съд да обяви за нищожна Наредба №1 за поддържане и опазване на обществения ред в община Шумен, като опасна и нарушаваща обществения ред създаден от Конституцията и Законите на страната.
Приложения:
- Неистински и нищожен АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържане в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
- Възражение срещу АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържането ми в РПУ Шумен на 26.05.2013 година Жалба до Окръжна прокуратура Шумен.
- Жалба до Прокуратурата срещу: Неистински и нищожен АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържане в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
С уважение:
Любомир Мулетаров
28.05.2013 година
Досега, вече хиляди години,не се е случвало,някой да избяга от потоците лава изливащи се от Слънцето, и затова хората изперкват, изкукват и се повреждат.
Големи стада от хора,изкукали кукундрели и кукумицини, препускат по цял ден насам-натам, наричайки това "работа", обърквайки представите на всеки нормален, който си въобразява ,че това е нормално.
В този побъркан свят /като лепенка,залепила и заслепила сетивата ни/ уж грамотните и образовани хора, не се замислят как и защо е жертва на чиновници- тарикати, които никога не са били облечени с "властта". Тези тарикати са намерили хладното спокойствие на бюрата си, само защото никой юрист, съдия, прокурор или адвокат,не се е замислял върху липсващи им права, както ще прочетете по долу!
Трудно е да мислиш за нещо, което всъщност липсва и за липсата на което не знаеш и не подозираш.
Липсват парите за заплатата /доза наркотик, даващ облекчение, отпускане, вяра и надежда на вярващите и невярващите в Бог, но заедно, всички вярващи в парите/.
Показвам хора,живеещи между нас, които изкарват парички не само за себе си, но и за много други, с помощта и съдействието на Полицията в Шумен, без да са произвели нищо през живота си.
Надявам се ще ви бъде интересно да прочетете следния "сериозен документ" и да размисляте върху него винаги, когато минавате покрай Община Шумен-, където сянката на спокойствието и хлада са унесли в сянката на бюрата , чиновниците тарикати.
И те тихичко прихъркват, в очакване на поредната доза наркотик, наречен месечна "заплата".
Защо ли минах през Шумен?
Явно минах през Шумен, да хвърля и този документ в блатото, наречено общинска администрация, нарушавайки доходния рекет, наречен "административно наказателна дейност". От този доходен рекет , са пострадали много , много, много хора и то със съдействието и съучастието на Полицията в Шумен.
Приятно четене и размисли върху документа, който днес ще поеме своя път към Административния съд- Шумен:
ДО
АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ШУМЕН
Ж А Л Б А
От Любомир Димитров Мулетаров
София ЗОНА Б18, блок1, партер, моб. 0888710202
СРЕЩУ: актовете, решенията, с които е приета НАРЕДБА №1 ЗА ПОДДЪРЖАНЕ И ОПАЗВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИЯ РЕД В ОБЩИНА ШУМЕН - Реш. № 27 от 29.02.96 г., изм.и доп.Реш. № 367 от 29.04.98 г., изм. и доп. Реш. № 387 т 15.06.98 г., изм.и доп.Реш. № 475 от 20.10.98 г., изм.и доп.Реш. № 253 от 24.11.00 г. отм. Раздел ІІ Реш. № 260 от 21.12.00 г., изм.и доп.Реш. № 409 от 17.07.01 г., изм.и доп. Реш. № 463 от 30.10.2002 г., изм.и доп. Реш. № 694 от 19.12.2002 г., изм.и доп. Реш № 518 от 12.10.2005 г., доп. Реш. № 629 от 26.01.2006 г., изм. и доп. Реш. № 738 от 29.06.2006 г., изм. и доп. Реш № 868 от 21.12.2006 г., изм. с Реш. № 404 от 30.07.2009 г., отм. от 17.04.2010 г., съгласно Реш. № 578 от 11.03.2010 г. на Общински съвет Шумен.
ОСНОВАНИЕ: Нарушение чл.4 и чл.5 от Конституцията и ЗАНН чл.2 ал.1
Уважаеми Дами и Господа Административни съдии,
Оспорвам Наредба №1 (наричана по-нататък Наредбата), като опасна, нищожна и нарушаваща обществения ред, установен с Конституцията чл.4 и ЗАНН.
България е правова държава и се управлява от Конституцията и Законите, а не от подзаконови нормативни актове, каквато е упоменатата Наредба. Видно от изброените решения с които е приета, същата няма законова дискреция с по висш нормативен акт.
Решенията за приемане на наредбата не са обнародвани в Държавен Вестник, задължително изискуемо /след всяко решение и изменение/.
Наредба №1 е приета без правно основание и от орган, нямащ компетеността да приема под нормативни актове, нарушаващи и отнемащи права, дадени по Конституцията и регламентирани в ЗАНН.
С административен акт, не може да се създават права и въвеждат ограничения и забрани на правата , каквито не са въведени от Законите. В ЗМСМА и ЗУТ няма текстове, даващи парво на изпълнителната власт и общинските служители, да формулират и създават администраивно наказателни текстове, да събират глоби по ред, различен от този, регламентиран от ЗАНН.
Терминът „Забранява се”, въведен в целия „РАЗДЕЛ І - ОСИГУРЯВАНЕ НА УСЛОВИЕ ЗА СПОКОЙНО ОБИТАВАНЕ, ТРУД И ОТДИХ НА ГРАЖДАНИТЕ” ,няма законовото основание. Забранителния режим касае гражданите на общината, гражданите които не са от общината /но имат бизнес в нея/, преминаващите през общината, както е в конкретния мой случай. /видно от възраженията по приложения АУАНН/.
В същото това време, правата на Общинските съвети по Констуция са изключително „важни и отговорни” изброени само в чл.145 от Констиуцията:
Чл.145. Общинските съвети могат да оспорват пред съда актовете и действията, с които се нарушават техни права.
Видно от цитирания член, Общинския съвет Шумен е „прекалил” с присвояването на административно наказатебни права, каквито права няма. Това е видно от „РАЗДЕЛ VІІ КОНТРОЛ И САНКЦИИ”. Кмета и Общинския съвет нямат права, да глобяват без наличието на Закон, видно от чл.2 от ЗАНН.
Липсва дискреция от ЗМВР, която да дава права на общинските съвети, да регламентират задължения на Полицията, които не са предвидени и уточнени преди това в този или други закони. По силата на чл. 44 от ЗМСМ, кмета/ не Общинския Съвет/ има ясни права, без да има право да налага глоби /извън случаите, упоменато от Заякон или Указ/. Полицията е длъжна да изпълнява изричните заповеди на кмета дадени писмено и конкретно, а не „административно наказателни наредби” на Общинския съвет. Цитирам члена от ЗМСМ, регламентиращ правата на кмета,каквито права Общинския съвет няма:
„4. Отговаря за опазването на обществения ред, като за осигуряването му издава писмени заповеди, задължителни за началниците на съответните полицейски служби.”
Наредбата като цялост е пародия на поднормативен административен акт, съставен от изпълнителната власт на Шумен. Тази наредба е в нарушение ЗАНН, опасна е, пострадал съм от прилагането и / в качеството на преминаващ през територията на Община Шумен/
Обществените отношения са уредени със съществуващата нормативна база от по-висок порядък: Конституция и закони, които не подлежат на корекция от Общинския съвет на Шумен, от поднормативни административни общински актове. Общинския Съвет се състои от общински служители и чиновници, които не са облечени във власт регламентирана с Конституцията и законите.
Моля Уважаемия Съд да обяви за нищожна Наредба №1 за поддържане и опазване на обществения ред в община Шумен, като опасна и нарушаваща обществения ред създаден от Конституцията и Законите на страната.
Приложения:
- Неистински и нищожен АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържане в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
- Възражение срещу АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържането ми в РПУ Шумен на 26.05.2013 година Жалба до Окръжна прокуратура Шумен.
- Жалба до Прокуратурата срещу: Неистински и нищожен АУАНН № 251336 на РУ МВР Шумен, съставен от полицаи Иван Стоянов Георгиев и Стоян Стаменов Радославов и задържане в РПУ Шумен на 26.05.2013 година.
С уважение:
Любомир Мулетаров
28.05.2013 година
- 5311276921
- Младши потребител
- Мнения: 98
- Регистриран на: 31 Яну 2012, 11:19
Re: Общински чиновници, законотворчеството и "правосъдието"
Жалба до прокуратурата срещу АУАН ? Жалба до прокуратурата срещу заповед за задържане ?
Още малко и ... отвличане и противозаконно лишаване от свобода ще излезе от тая работа ...
Ама вярно си е - "То народът покрай тая политика и ежедневие съвсем изтрещя."
Хубава вечер на всички.
Още малко и ... отвличане и противозаконно лишаване от свобода ще излезе от тая работа ...
Ама вярно си е - "То народът покрай тая политика и ежедневие съвсем изтрещя."
Хубава вечер на всички.
ПРЕД НАЙ-ВАЖНИТЕ ПЪТИЩА НЯМА УКАЗАТЕЛНИ ТАБЕЛИ ...
http://vbox7.com/play:7d23a9b5&r=emb
Простичко е: http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
http://vbox7.com/play:7d23a9b5&r=emb
Простичко е: http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
-
doc03 - Активен потребител
- Мнения: 2306
- Регистриран на: 16 Апр 2009, 22:24
Re: Общински чиновници, законотворчеството и "правосъдието"
Мерси, подобно и на теб, Док!
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: Общински чиновници, законотворчеството и "правосъдието"
doc03 написа:Жалба до прокуратурата срещу АУАН ? Жалба до прокуратурата срещу заповед за задържане ?
Още малко и ... отвличане и противозаконно лишаване от свобода ще излезе от тая работа ...
Ама вярно си е - "То народът покрай тая политика и ежедневие съвсем изтрещя."
Хубава вечер на всички.
Жалбата до прокуратурата е, за "документното престъпление", съставяне на нищожен документ /АУАНН/, неверен, съдържащ неверни обстоятелства и факти, който документ Е предназначен за използуване в съда. :D
Полицията има право по закон да ме задържи, поради което "отвличането" в случая, няма да ми свърши работа. Иначе, повярвайте, нямаше да пропусна и това!
Разгледайте "П Р А В И Л Н И К
за организацията и дейността на Общинския съвет, неговите комисии и взаимодействието му с общинска администрация град Шумен" и открийте там текст, регламентиращ на Общинския съвет правото, да твори "наредби", съдържащи административно наказателни клаузи!
http://www.shumen.bg/council.php?id=2
Глупавите общински чиновници в Шумен са глупави,затова живеят глуповат чиновнически и скучен живот!
Съгласен съм, че хората са изтрещели, щом като ходят на избори, за да избират палачите си!
Поздрави!
- 5311276921
- Младши потребител
- Мнения: 98
- Регистриран на: 31 Яну 2012, 11:19
5 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта