навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Технологии

Canyon с нова бранд идентичност

2020-07-28 0

Canyon с нова бранд идентичност

Canyon - динамично развиващата се марка за мобилни аксесоари, компютърна и гейминг периферия, представя своята нова визуална идентичност. Промените са свързани с тенденциите, които вълнуват младата и активна аудитория – героите на деня. Към тях Canyon отправя кратко и ясно послание : "Ти Можеш!"

След задълбочен анализ на съвременните насоки на развитие и детайлни проучвания сред основната аудитория на бранда, дизайнерите и маркетинг екипът на Canyon взеха решение да отворят изцяло нова страница в 17-годишната история на марката.

Новата визуална идентичност на Canyon е експлозия от настроения, пресъздадени чрез използването на живи и модерни цветове в допълнение към една идея по-провокативните криейтиви, използвани в комуникацията. Промените са вече факт в Instagram профилa на Canyon Bulgaria, който се превръща в ключов канал за комуникация с основна част от публиката на марката.

Последователите на Canyon се стремят към всичко ново, уникално и интересно,  търсейки предизвикателства навсякъде около себе си. В същото време, те следват тенденции на съзнателна и интелигентна консумация, екоактивизъм и здравословен начин на живот. Преценяват внимателно възможностите за по-широко приложение на всеки продукт, който искат да притежават.

Идентичността на марката Canyon се отъждествява с младежката свобода на духа, интелект и начин на мислене:

Ти можеш да бъдеш себе си, без да се стремиш да впечатляваш другите!

Ти можеш да бъдеш част от общността на разумните потребители!

Ти можеш да отхвърлиш всички наложени стандарти за това, как изглеждаш! За своето тяло отговаряш ти!

Ти можеш да се погрижиш за околната среда, да живееш екосъобразно и в хармония с природата!

Наталия Гришина, глобален маркетинг директор сподели: "С комуникационната платформа на Canyon ние искаме да мотивираме поколението Z. Това са хора, които ясно осъзнават, че личността е по-важна от всяка марка, която използват. Те знаят, че именно тяхната същност вдъхва живот на марките и ги прави това, което са, а не обратното. Те са креативни, интелигентни, внимателни, загрижени, отзивчиви и забавни, а това им помага и им дава свободата да променят света към по-добро."

за 44%  против 56%  1154 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 

rss
Посети форума